söndag


söndagar är faktiskt den enda dagen i veckan då det verkkligen är tillåtet att slappa hela dagen utan att känna dåligt samvete. jag har aldrig hört någon ifrågasätta bristen på aktivitet under söndagarna.

söndagar för mig är underhåll av ansiktet-dagen, då jag noppar ögonbrynen (vilket jag iofs gör varje morgon, det finns ju alltid något strå som har vuxit ut), klämmer, peelar och brer på ansiktsmask, allt för att vara fräsch efter en festkväll eller inför skolan på måndag.

igår blev det fest. här i huset fast på våningen ovanför, hemma hos Dixie. massa folk, mestadels från journalistettan och trean (och jag den enda från tvåan?). det var sjukt kul, bästa partykvällen på länge. och runt ett drog alla till kåren.

nu ska jag bre mig en macka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0