käkproblem

jag har så jäkla ont i min käke. jag är född med en halvtmissbildad (det känns så iaf) käke som knakar till varje gång jag gapar, äter osv. dessutom kan jag knäcka käkarna både upp/ner och på sidan, vet inte  om ni förstår hur jag menar. nu har jag haft ont i den i några dagar, verkligen ont allstå, känns som att någon fistat mig rakt in i käften ungefär.

är rädd för att någon random morgon vakna med värsta underbettet och ba PANIK DÖR NU KLARAR EJ AV KÄKPROTES I DEN HÄR ÅLDERN.  den mest kritiska åldern då man ska vara som snyggast liksom.
BUHU
*orkar ej med livet*

http://www.medgadget.com/archives/img/jaws.JPG


Kommentarer
Postat av: JC

Odes kod zubara i kazes mu da imas ont i onda ce ti on napraviti nesto sto se zove betskena i to stavljas u usta svaku noc kao boxer i prodeeee. Imala sam ist isti problem i sad ne skljoca i sto je najvaznije ne boli me zubalo :))))

Nackdel är att betskena kostar ca 2000

eto... hajd u zdravlje

2010-05-20 @ 21:16:42
Postat av: magzza

JC: ozbiljno? znas kako me zeza ovo :S malkice sam i orolig jer vazda kontam da ce mi vilca otpast. jer bas skljoca kad zinem. hm, al ta betskena je skupa, ali ako pomaze.....bojim se da nece biti gore i framtiden ako nista sada ne uradim. hvala za tips :D

2010-05-21 @ 00:28:41
URL: http://missmagzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0