ikväll tar vi en vinslurp


för bosnien som förlorade mot sverige. jag älskar sverige, jag hatar fotboll, jag älskar bosnien, men hade JAG fått välja hade bosnien vunnit. I LOVE U BOSNIA, mitt älskade hemland.

ikväll hejar vi lite på eurovision då.

men på tal om fotbollen, ajag och iman satt på olearys och tog en hamburgare också i samband med matchen. är jag typ inte drömtjejen? hänger med på fotboll och käkar hamburgare utan att tänka på kalorier? och förretsen såg en del vnänner på tv också!

men iaf, vi sitter här i soffan nu och jag vet forfarande inte om vi ska gå på beachpartyt. det är ju sand och man går nästan barfota och jag pallar inte att dra på mig en förkylning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0