helgen som har varit

helgen har varit rolig. herregud oroade mig lite för hur helgerna skulle bli, speciellt min första helg i sthlm då jag bor hos familjen H. man vill ju inte vara i vägen på något sätt eller inkränkta för mycket på deras egna fritid men det har gått bra! än så länge har dom inte kickat ut mig.

fredagen var sjukt behövlig. jag var så trött efter jobbet och jag kommer inte ens ihåg vad jag gjorde i fredags. tror nog att jag bara tog det lungan. jag vet fase inte vad jag gjorde i fredags! hej minnesförlust. lördagen kommer jag dock ihåg. blev väckt av sorayis, käkade frulle och sedan körde vi iväg till gallerian i sollentuna. vi gick runt där och shoppade och det var skitmysigt. jag har noll stop nr det  gäller att handla. vet hur mycket shoppingen i kalmar suger så jag passar på. därefter tog vi en lång fikapaus innan vi körde vidare och storhandlade på coop. på kvällen kollade vi på melodifestivalen och ni vet ju vad jag tyckte om artisterna. hoppas varje dag på att neo kommer in på spotify, men det gör han inte. inte än iaf.

det här superfräscha shoppingcentret såg ut som något man hittar i dubai. det var verkligen flådigt med alla palmer och grönska. tvingade soraya att posa

jag posade frivilligt och ser ut som en osäker flicka. köpte en alldeles underbar cremefärgad oversizead tröja på vila (to much modebloggsspråk men var tvungen att ge en rättvis bild av tröjan).


i söndags var jag på middag hos min pappas barndomskompis och hans familj. lekte med deras lilla dotter medan miniatyrbebisen gnydde hela tiden. asså. vill ej ha barn än. fick verkligen inblick i hur krävande det är. kommer med all sannolikhet inte drömma någon preggodröm på länge.

i måndags, efter praktiken, träffade jag min fina nicole! käkade med henne på/i kungshallen och sedan tog vi en lång fika. tänk att jag tidigare har hängt med henne typ varje dag. gick vi inte till skolan (i lund) så hängde vi på stan och i malmö. och vi har dessutom bott tillsammans. vi har en låååång historia tillsammans :D

thaimat


pussss pååå!!



Kommentarer
Postat av: Nicole

herregud, vilken heting du av å fika me :)

2010-03-04 @ 02:20:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0