nattbio och mus

det blev en kort dag på stan idag. jag fastnade som vanligt i det stora parfymeriet på Åhlens och det är som himlen för mig. jag och min näsa är bästa kompisar när det gäller parfymer. parfymer är verkligen något jag älskar och min näsa är känslig för alla dofter, är bra på att känna igen folks parfymer. men anywho, har inte testat cleans parfymer, men tänkte att jag skulle köpa en nu när jag har provluktat på alla. fastnade inte för originaldoften när den precis hade kommit ut och allt var överhypat, men nu har jag hittat min bland de typ 15 olika sorterna.

fastnade även på MUS och hittade så trevliga saker. måste köpa ett rouge och ett brunt glittereyeliner, vill typ IMORRN. vill för evigt bo i stockholm, staden där man alltid kan hitta något i shoppingväg! he he.

vi ska gå på bio ikväll och se alice i underlandet 3d. nattbio. säger jävligt mycket om hur mycket min kropp pallar av. hoppas jag inte däckar.

just ja, är ute efter en sjyst ansiktsspray, är det någon som kan rekomendera någon?
http://www.dancewithshadows.com/movies/wp-content/uploads/2008/09/johnny-depp-mad-hatter.jpg
okej tar en snygg bild på deppan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0