helgish

snart är det dags för helg. herregud, tröttaste dagen idag, like evurrrr! har skrivit på min intervju och den är väl färdig.

ASSÅÅÅÅÅÅÅ känner mig som fjortis när jag capslockar ord ibland, men däckar seriöst med huvudet i tangentbordet snart. förresten, klockan är halv fem och jag ska snart iväg med min iman och ta en runda på stan. tanken är att han ska hitta en present till sin mamma. jag har redan fixat min, men eh skriver inte ut vad det är. vet inte om hon läser bloggen så ofta och så noggrant.

soraya är så rolig. den här konversationen utspelade sig för några dagar sedan när vi kollade på american idol. medan en av killarna har sin audition säger soraya
S – han liknar en risk
M – en risk?
S – ja! en risk
M – heter han det i förnamn?
S  – nej nej, allstå- *tar sig för huvudet*
M – men det finns ingen skådis som heter så, varken i förnamn eller i efternamn, kanske rick?
S – nej, nej, allstå en från rissland
M –JAHA, en ryss

och det är så här flera dagar i veckan haha. jag skrattar väldigt mycket med henne. och det är väl positvt.
nu ska jag snart sticka, ska förbättra mitt rouge sen drar jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0