en vanlig torsdag som kändes som en fredag.

gjorde en intervju med johnossi idag. ni vet dom där två grabbarna. jag hade inte så mycket aning, var tvungen att wikipedia och googla fram lite info om dom.

jobbade idag till fem, det är det iofs varje dag. stack till tunnelbanan och hoppade av på t-centralen och hängde en stund i affärerna runt sergels torg. köpte en kavaj och en bok om princess Diana på bokrean.

allstå, ursäkta för alla torra inlägg men jag hinner fasen inte reflektera över mitt liv, inte nu med det här tempot som jag håller. jag är så trött och så "van" vid allt. inget är liksom förvånande längre. det tar inte lång tid att vänja sig vid en ny stad och på sätt och vis känns det som att jag har varit här länge.

ikväll kom även iman så nu är vi fyra här här i huset :)

noodles canoodles

Kommentarer
Postat av: Matilda

Kan man läsa din johnossiintervju någonstans?

2010-03-24 @ 21:36:17
Postat av: magzza

Hej Matilda! Ja det kan man, men inte än. Jag skulle tro att den kommer ut i nästa SOLO-nummer, dvs nr 5.

2010-03-24 @ 22:50:38
URL: http://missmagzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0