egopego

snodde Ks plats idag och passade på att ta lite photobooth pics. det är så här jag ser ut i håret nu för tiden. fast bilden ljuger lite faktiskt, för den är snäppet ljusare och mer koppar än vad den är i verkligheten. jag älskar koppar/guldiga nyanser, måste verkligen bara fixa utväxten också och sen är jag färdig.

men fasen allstå, det är assvårt att avgöra om jag ser ut så här i verkligheten, för ljuset faller så olika på olika bilder och dessutom så är jag blind för min egen färg, tror också att det är lite gulstick i bilden här eftersom jag ser rätt så gul ut i fejjan.


men imorgon så ska jag iaf göra ett litet photoshoot för solo. ska visa upp lite outfits. nu snackar vi inte om modellande för det kan jag inte utan det enda som gäller för mig är att stå rakt upp och ner och se glad ut. i think. ni får se resultatet i ett framtida nummer.

nu ska jag sova. gonatt.

Kommentarer
Postat av: dino

asså magda. ko lutka si, majke mi. så jädrans söt och ditt hår är hälliwüd också!

2010-03-18 @ 14:46:48
URL: http://dinodino.blogg.se/
Postat av: Nicole

Så jäkla snygg är du! Vilken superfin färg du fick i håret :) Nu blir jag fasen sugen på att göra nåt me mitt hår me! puss puss

2010-03-18 @ 16:03:13
Postat av: iman

du är fruktansvärt vacker, dushie..

2010-03-18 @ 19:36:01
Postat av: Edina

Beautiful! :)

2010-03-18 @ 22:27:25
Postat av: magzza

asså vad gulliga ni är allihop! tack så mycket :)

2010-03-19 @ 01:39:15
URL: http://missmagzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0