brunettmagda och blondinbella (not fyndigt, i know)


ja, idag var jag, tillsammans med två rara tjejer från FRIDA-redaktionen på bellas och tyras presslunch. imorgon kör ju deras liveshow igång så det var ju passande. allt hölls i sturegallerian och det tog lite tid att hitta rätt. en del "bloggkändisar" var på plats, och amir (ni vet kissies on/off best buddie) är verkligen enorm, ko medjed ozbiljno!

jag intervjuade bella, bara en kort liten intervju, som knappt kommer vara en stor del av tidningen, men kul att uppmärksamma ändå. justja, hamnade även en snutt på blondinbellas blogg.

efteråt var det dags för redaktionsarbete och jag intervjuade även en tjej för en grej. när det började närma sig slutet på arbetsdagen drog jag, J och K iväg för ett pr-event. stadium presenterade vårens nyheter och vi stod och käkade äppelpaj. älskar all mat som det bjuds på på olika pr-jippon.

vi fick med oss ett par sneakers från adidas också.

hm, känns som att dom är sju gånger snyggare i verkligheten. dom var helt enkelt inte fotogenique.

håller på att däcka totalt nu. måste fan sova. hejdå. *stressad*

Kommentarer
Postat av: selmAAH

jedan rijec: cooligt.



och freakin awesooooome! skorna alltså. och intervjun. och maten.

yääh.

2010-03-11 @ 02:03:11
URL: http://selmyc.blogg.se/
Postat av: selmAAH

åh jedna rijec ska det va. seriööööööööst. trött som fan.

2010-03-11 @ 02:03:46
URL: http://selmyc.blogg.se/
Postat av: magz

haha rolig du är selma :D alltid uppskattat att få kommentar från dig :)

2010-03-11 @ 13:47:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0