baaaaaaack on track

allstå seriöst, jag sitter med världens stördaste pojkvän just nu som skriker när han kollar på fotboll. men han skriker åt mig för att JAG råkar störa hans "fotbollsfrid" eftersom jag lyssnar på min musik. kul att beviset på att killar inte kan göra två saker samtidigt sitter rakt framför mig.

MEN det var inte så här jag ville återuppliva bloggen, ville egentligen skriva något om mig och beklaga mig för att jag har varit borta. men by this time så känner ni väl till när jag försvinner och när jag är tillbaka. andra dagen av bloggfri-veckan kände jag mig som världens uslaste människa men det släppte ju tredje dagen tack och lov.

skratta inte åt mig, men jag lyssnar på back to the 80ths med aqua. haha, ok skrattar lite själv åt det, men den är så härlig den låten. blir glad av "gunget".

det är snart en vecka sedan jag kom tillbaka till kalmar och vad ska jag säga förutom BUHU?? BUHU för att kalmar är så jävla litet, BUHU för att jag går i skolan igen, BUHU för att livet verkar mindre kul, BUHU för att man bor i en liten city där H&M uppdateras en gång i veckan.

så ja, en vecka här i kalmar allstå. lyssnar på manboy nu och tänker på tiden i Sthlm hehe. fan vad bra låten är!! *totalt hjärntvättad av den komersiella musikindustrin*
*bryr mig inte*
*MAAAN MAAANBOY U CAN CALL ME MANBOY, I DONT CARE I'LL SHOW U HOW TO LOVE*

orkar ej skriva om kalmar längre. lets focus on happier things. like my new parfum. bara för att jag provade den när jag var i sthlm så var jag tvungen att beställa den nu när jag kom hem. kommer alltid förknippa chloe med sthlm och mitt lilla liv där. räknade lite snabbt och kom fram till att en milliliter av den här parfymen (som är 30 ml) kostar drygt 18 kronor. ett sprut kostar allstå 18 spänn!! sinnessjukt. känner mig jävligt dyr i den om man säger så. sån är jag. förknippar väldigt många parfymer med händelser. har ibland varit tvungen att plocka bort parfymer som har påmint om ex, vet inte varför men jävligt pyskoligiskt det där hos mig.


men ska bara berätta en till sak. det är så att jag var varit lite smådeppig när jag kom tillbaka hit, kallar det för london-syndromet, dvs man har varit i en storstad och återvänder till sin håla=man blir unhappy och sad. jag har sagt att jag har den här veckan ut på mig att "deppa" sen är det fan dags att ta tag i vardagen, vare sig jag vill det eller inte.

nu ska jag göra mig iordning och sedan ska jag och fotbollsnörden ut och dega på nått uteställe med hans pals.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0