well its still my b-day

allstå TACK FÖR ALLA GRATTISÖNSKNINGAR JAG HAR FÅTT!....av alla er två.
skoja.
hyser inga agg gentemot mina bloggläsare men fan vad lama ni är, att ni inte ens orkar skriva grattis, jag fyller ju år för fasen! vill inte ha lama läsare, så yeah, shape up.

men jag har en känsla av att de flesta har grattat mig via telefon/fejjan och att det är därför det är noll kommentarer här. åtminstone vill jag tro det *osäker tjej*

saken är den att jag har tenta imorgon i en kurs som heter Journalistik och samhälle, och det handlar precis som namnet antyder om journalistik och detta pissiga samhälle. nä, förlåt jag var lite negg, men jag har mens, vi har ett bra samhälle. än så länge har jag inte kuggat på någon tenta under dom här två åren, så imorgon är det nog dags. jag har renskrivit lite av mina anteckningar men jag har inte haft orken att plugga. inte ork inte lust inte någonting, och min situation är inte unik but im just saying.

min mamma var den första som ringde mig imorse.  hon ringde och väckte mig halv tio. om det är någon som ska få ringa och väcka mig tidigt så är det väl trots allt hon. hon har burit och krystat ut mig och fått kompromissa om sina stretchmarks på magen.

å andra sidan, den som insiminerade henne, dvs min far, har inte ens ringt mig! ibland har jag funderat över om jag verkligen är hans, men likheterna är alltför många, allt från den långa överkroppen och de korta benen till temperamentet. däremot skrev han på fejjan typ SRETEN (internt bokstavsskämt) rodjendan, allstå grattis på bosniska. men GUUUUUUUUUUD. han orkar typ skriva värsta jävla romanerna i sin status på fejjan men orkar inte skriva ett lite mer "fylligt" grattisinlägg till mig, för att inte snacka om att bara ringa. jag ska skicka iväg ett ångersms nu så han får dåligt samvete. lovar att han kommer skylla på att han hade ont i huvudet. inget att skämta om, men asså ibland, blir sne på honom.

skäms för att säga vad jag lyssnar på men itunes spelar dusko kulisa just nu, SUZO MOJA SUZANA, BRIGO MOJA JEDINA, TI ME VARAS A SVE VISE VOLIM TE. ojha, synd att jag inte har nått att shotta just nu.

Kommentarer
Postat av: selmAAH

HAHA jag gratta dig på fejjan, därför tänkte jag att jag skulle skippa här.

men för att ditt mens-mode gjort dig en aning knasig så vågar jag inte lämna bloggen, igen, utan att gratta :b



GRAAAAAAAAAATTIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIS

2010-06-03 @ 21:13:54
URL: http://selmyc.blogg.se/
Postat av: Ilma

Grattiiiiiiiiiiis i sve naj naajbolje u zivotu!! :D

2010-06-03 @ 22:54:33
URL: http://colourfulmind.blogg.se/
Postat av: Bean

Grattis igen då min sköne gam :)

2010-06-03 @ 23:18:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0