firande

vilken dag allstå! hinner väl inte riktigt blogga nu eftersom jag ska fixa mig för fest ikväll.

först gjorde jag min tenta, och den tentanschemntan satt väl inte så jättefint. väldigt öppna och tolkningsbara frågor och svar, gör det hela lite svårt, men jag måste klara  den. klarar inte av att göra omtenta. kutade hem, råstädade lite och sminkade mig så snabbt att jag tror att tog mitt egna rekord. kutade vidare till blombutiken. imans examen och massor med andra treor. och dessutom så vann imans grupp pris för sin film!

efter examensgrejen gick jag, iman och imans peers och käkade på ernesto. och nu är vi hemma och snart ska ut igen! underbar dag, soligt och vackert.

det är först ikväll jag känner att jag kan fira min födelsedag också, dessutom fyller aidå 20 år idag och det är examensfest!


Kommentarer
Postat av: Aidiii

wuuuuuuuuuu..lycka !!! ses snart puss

2010-06-04 @ 20:13:42
URL: http://copycaat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0