SOLO-jobb

tänkte jag skulle visa lite kul grejer för er. i senaste solo, den med rachel bilson på, har jag gjort lite saker. jag är alltid så himla sen med att visa sånt här, men jaja bättre sent än aldrig. här under är den intervjun jag gjorde med hollywoodfruarna och även jag är med på ett hörn. ni kanske kommer ihåg när jag var och intervjuade dem någon gång i början av februari. OMG ASLÄNGE SEN. har typ...hunnit mogna några månader sedan dess. not. men det var askul att göra det här jobbet! och glad för att jag fick förtroendet att göra det också.

och wohoo här är då jag! magz i all sin helhet typ. jag fick ju också vara en modell en dag och det var ritkigt kul! mode-annika plockade ihop kläder som jag fick fotas i. känner ni igen mig eller? det jag har på mig på bilden under är kläder jag skulle kunna tänka mig ha i verkligheten också. skitsöta saker.

här å andra sidan skulle jag inte ha något på mig. men jag gillar den vänstra outfiten jättemycket. man får ju enormt avlång och platt röv i morotsbyxorna så det är inget jag skulle ha på mig i verkligheten, dock är outfiten jättefin verkligen.

och här är också plagg jag  verkligen inte skulle köpa i vanliga fall (förutom kavajen), men det är ändå okej grejer. för det roligaste var att ta på sig kläder som man inte ens skulle tittat åt i vanliga fall. sjukt kul dag var det iaf! och annika är urduktig och bra på att plocka ihop vardagskläder.

ett annat jobb jag gjorde tillsammans med chefred-karin var det här festivaljobbet.

ja det var det! ska hitta lite backstage bilder också som jag ska lägga in. men nu är det dags för lite sömn!

Kommentarer
Postat av: Bean

Wiiiie jag har sagt det men jag säger det igen. Du är grym! Jga blir lika förvånad när jag bläddrar i tidningen och du dyker upp och visar vilka kläder man ska ha :) De shortsen har jag förresten! Du är både otroligt vacker och grymt duktig! Som jag sagt länge: Du kommer bli nåt stort nån dag :) puss min älskade gam!

2010-06-11 @ 10:18:28
Postat av: Ilvic*

Så himla imponerande Magda.

2010-06-11 @ 23:02:24
URL: http://satisfaction.blogg.se/
Postat av: Inaaa

Im proud of youuu !!!!! :))

2010-06-12 @ 15:31:22
Postat av: magzza

tack alla tre!

2010-06-13 @ 00:40:26
URL: http://missmagzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0