sista dagen i makarska


ojojoj glada miner här. men jag är faktiskt riktigt glad för jag har precis packat färdigt och är nöjd med mitt. under dessa två dagar då det har varit jättesoligt så har jag fått lite färg, men jag skulle nog behöva någon mer dag för att liksom se ut som att jag har varit utomlands :( obs, är lite brunare än vad jag appear 2 b på bilden.

det känns som att jag och iman har varit borta i en evighet och inte bara två veckor, för vi har hunnit med så mycket. bytt olika städer och det har hänt så mycket, vi har sett och upplevt massor. och nu ba schlutt, dags att åka hem! och det ska bli skoj. tänkte stanna någon dag i sthlm och sedan drar jag vidare hem till kycklingryd och min familj och någon gång på slutet i nästa vecka är det kalmar och förhoppningsvis lite jobb som gäller.

min semester är slut! men jag sörjer inte. det känns ändå som att det inte kommer att bli så mycket jobb i sommar så jag kommer väl ha tid till annat också.

jag ska också blogga om både bosnien och kroatien när jag kommer hem. då lägger jag upp bilder också, för här tar det lite tid att uploada allt.

nu ska vi sova, dags för det för imorgon är det tidig uppgång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0