sarajevo dag 3


halloj. jag hinner inte blogga så jag bloggar bara lite snabbt. vi har precis gjort oss i ordning och ska gå ner på stan för att käka frulle. igår gick vi runt mycket i sarajevo, bla skenderija, bbi-shoppingcenter, gamla stan igen, kosevo (fotbollsstadion samt bostadsområdet) och på kvällen mötte vi upp min goda vännina anja och hennes kille nermin.

idag har vi lite andra planer. vi ska till vrelo bosne, kolla affärerna i skenderija, spana in grbavica stadion (iman vill) och så ska iman klippa sig. på kvällen är vi bortbjudna på middag hos anja och nermin, så det ska bli skoj!

okej nu måste jag dra men bloggar senare om gårdagen med bilder.

det är förresten vår sista heldag i sarajevo idag, imorgon eftermiddag åker vi vidare mot jajce.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0