makarska dag 2

well i natt sov jag tolv timmar och kan väl påstå att jag är rätt utvilad. sitter lite halvhungrig nu och väntar på att vi ska börja gå mot stranden. saken är den att vi i år har otur med vädret! SUCK. hela natten regnade det och idag är det halvkasst, molningt och det ska regna idag tydligen. det negativa är väl att det tydligen ska regna ända fram till fredag haha. dör.

alltså världens dyraste bränna går jag miste om nu. det positiva är väl att jag slöar ner åldringsprocessen en aning nu. men annars är det väldigt mysigt, vi har en mysig lägenhet, vi tar det lugnt, käkar och myser liksom.

nähe, nu är det dags att gå!

Kommentarer
Postat av: haha

rätt åt er haha:P

2010-06-20 @ 20:21:53
Postat av: magzza

eller hur, man kan inte få ha det bäst hela tiden!

2010-06-21 @ 11:41:45
URL: http://missmagzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0