iphone

justja en till sak innan jag drar iväg med min nutellamäck. det är så här att jag är sugen på att skaffa en iphone 3gs antigen 16gb eller 32gb (drar mer åt 16). saken är den att jag vill ha den på abonnemang och helst så att man kan surfa obegränsat, sms- och snackpris kvittar mer eller mindre men det ska ju inte vara svindyrt. är det någon som är iphoneexpert på priser och sånt som kan hjelpa mig? jag behöver bli hjälpt!

och en till grej, vissa abonnemang begränsar ju surfandet en del och gör så att man får surfa 1 gb i månaden, men det jag undrar är, hur mycket måste man surfa för att komma upp i det liksom? gör man det assnabbt eller tar det en viss tid?

http://www.thomasjohnsson.se/wp-content/uploads/2009/08/iphone-3gs.jpg

Kommentarer
Postat av: Iris

Jag har 3-abonnemang med min iPhone. 5 gig i månaden, har inte surfat för 5 gig än och skaffade mobilen i mars. Mitt abonnemang heter typ 399 :)

2010-06-29 @ 00:24:21
Postat av: Kriss

vänta på 4g istället.. kommer gå mycket snabbare att surfa.. och sen surfar man mer ofta via wifi med iphones om jag har förståt mina bröder rätt.

2010-06-29 @ 10:24:53
Postat av: Alda

Hej! Jag har haft en iPhone sedan februari. Telia har väldigt bra erbjudanden. Eftersom jag är student, så var det bästa för mig Telia Max 25, fri surf. För 99 kr i månaden så har jag obegränsat surf, 5000 gratissms i månaden och så ringer jag gratis inom Telia, annars är det inte dyrt att ringa andra. Eftersom jag köpte den med 32 gb, så förutom det 99 kr i månaden så kostar själva mobilen 200 kr i månaden. Sen varierar det hur många mb du använder under en månad, finns det trådlöst internet i närheten så kopplar den automatiskt upp sig till det, men 1 gb borde räcka ganska länge. :)

2010-06-29 @ 22:27:32
Postat av: magza

iris: jag spanade på det, men det kändes ändå rätt mkt med 400 spänn, slutsumman blir ju rött hög sen.



kriss: jag har inte råd med den!! haha.



Alda: okej..jag har spanat nu lite. men det verkar inte som att telia har kvar det erbjudandet. det enda jag hittar är telia max 25 där det är samma sak som du säger bara att det inte är fri surf. men jag undrar om du alltid betalar 99kr oavsett hur mycket du snackar/smsar eller kommer det till mer utöver de 200+99kr?

2010-07-01 @ 00:39:31
URL: http://missmagzi.blogg.se/
Postat av: Alda

Det bästa är nog att gå till en affär och snacka lite med dem. Men jo, ringer jag någon utanför Telia, eller skickar ett mms, så kostar det. Men det blir inte så mycket, förra månaden betalade jag bara 25 kr utöver de 299. Det gäller att ta till vara på de 5000 gratissms man har haha.

2010-07-01 @ 23:37:06
Postat av: magza

haha tack! jag ska till teliabutiken och kolla läget med dom på lördag tror jag. men är skitlockad av en iphone, vill bara inte bli ruinerad helt och hållet :)

2010-07-01 @ 23:43:44
URL: http://missmagzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0