inför resan

jag ska väl snart gå och lägga mig. det har varit en relativt lång dag idag. vi har varit i jönköping och kollat läget. dagens mission var att hitta en hatt för stranden, och det fixade jag!

efter jkpg svängde vi av till familjen K och hängde där en stund. min lillkusse A tar studenten imorgon och jag kommer inte att vara där. och det känns trist! allstå det är så många saker jag tycker är trista nuförtiden och ibland orkar jag inte ens cheera upp mig själv för det.

imorgon fortsätter resan mot stockholm och jag måste sticka och packa om väskan nu lite. jag har tusen saker i huvudet och är allmänt resestressad. jag vill bara kunna njuta och slappna av och lita på att någon annan tar hand om allt. och så blir jag stressad över mina känslor också, mina känslor till familjen och släkten. allt är bara tröttande just nu.

kan inte fatta att jag på lördag (ako bog da) kommer att vara på plats i sarajevo och på tisdag i jajce. sjukt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0