hööööme


jag är hemma i chickentown igen!

resan hit var helt OK! faktiskt. men det var fasen lite bökigt att hitta till rätt bussgate från att man hade landat på centralen i sthlm. but i made it. belönade mig med CHIC och DAM-tidningarna. brukar aldrig köpa tantblaskan DAM men jag var nyfiken på prinsessbröllopet.

paps mötte upp mig på centralen i jkpg och sedan tog vi en tur på A6 för att han skulle hitta exakt likadan glasögon som mamma hade råkat ta sönder. en tur på dönk blev det också. jag, han och våra två tt-magar. nu är jag hemma, sitter och slappar och kommer att slappa här veckan ut innan jag förmodligen drar till kalmar nästa vecka för att förmodligen jobba.

såg precis martin dahlin på något svtprogram som handlar om fotboll. kul att jag är så pass insatt att jag vet att han dejtade hannah graaf någon gång i slutet av 90-talet men jag kan fasen inte på rak arm säga om han var med den gången då sverige tog VM-brons eller inte. jag tror att han var med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0