god morgon

det här var första morgonen på länge som jag verkligen sov ut!! lycka.

igår gick jag på stan och på kvällen hängde vi fyra tjejer. härlig kväll var det iaf! mat på dream och sen dricka på krögers.

jag har inte så mycket att skriva om, eller egentligen så har jag väl det, det är bara det att jag inte hinner. imorgon åker jag och I hem till mina föräldrar och det innebär att jag måste packa idag. packa för hemmaveckan och packa för två veckor i bosnien och kroatien. jag har ingen aning om vad jag ska ha med mig, vilka skor, kläder osv. vet bara vilka nödvändiga skönhetsgrejer jag måste packa ner. så idag är väl tanken att bara packa, småstäda i lägenheten, duscha, sticka till apoteket och handla nödvändig TT-medicin, vill inte drabbas av turistdiarre (haha vilket fint namn) när jag är på semester. OCH boka boende i sarajevo, höll nästan på att glömma det. vi ska ju vara i makarska en vecka (är det någon mer som ska till makarska :D) och jag hittade en billigt boende, en egen lägenhet för tretusen spänn för oss två.

IHHHHHHHH jag har så mycket att göra och är så gladstressad. nu måste jag dra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0