nu twittrar jag istället

hallå! attention! nu är det typ noll online människor inne på min blögg och alla har rest till balkan, men ni, den andra hälften som är kvar, bara så att ni vet så har jag börjat twittra också! hoppade på den skiten eftersom det inte går att blogga från iphonen men det går däremot utmärkt att twittra.

ska stajla om sidan någon annan gång och kanske lägger jag inte av med det, får se hur mcyket man pallar. jag fattar inte varför jag har sånt bigt behov av att fläka ut hela mitt liv??! fattar ni?

anywho, här är den. http://twitter.com/missmagzi

där blir det förmodligen fler bilder också eftersom det är lite lättare än här. men jag är kvar här också så att ni vet det! fast då blir det lite längre inlägg.

det enda trista är att jag inte känner någon som twittrar, bara typ kändisar men anyywhoooo ska börja följa kim kardashian bara därför.


Kommentarer
Postat av: Kriss

Jag twitterföljer dig nu =D



Ha det så himla skönt i bosnien nu!!!!!!!! Vi kanske ses i höst eller nåt.. Pussipuss!

2010-07-11 @ 03:51:08
URL: http://krisssthlm.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0