utedag i solen

asså vilken härlig dag!! jag blir så glad och lycklig av det här vädret. idag packade jag och aidå strandväskorna och sedan stekte vi oss på bryggan. jag är helt bränd på ena ansiktshalvan! skitfult, vet inte hur jag ska täcka det riktigt. men brun har jag också blivit! märks inte minst när man är naken haha. nä men på riktigt. het schmet är man.

aidå låtsas lösa korsord.

aidas ben spanar mot slottet. en fågel råkade dessutom skita på hennes täcke och jag var tvungen att ta bort den gröna diarrehögen för aida fick kväljningar.

min ena footsie på väg hem

jag har fräkenexplosion all over my nose. SSSSOMMMMMMAR!!!

och ikväll är det party, tänkte bjuda aida på importerad vodka. obs! ej hembränd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0