skuggis


köpte en trevlig ögonskuggepalett på kicks idag. isadoras skuggor är bland det bästa skulle jag vilja påstå, dom är sjukt rika på pigment och håller hela natten om man lägger dem med viss omsorg. vet inte hur många andra paletter jag har köpt och så har dom varit för svaga i färgerna eller allmänt bara inte hållit måttet. men så hittade jag en olivgrön/rödrostig palett och ba MÅSTE HA. eller egentligen inte, måste hålla hårt i pengarna nu eftersom jag är pank resten av sommaren men jag kunde inte motstå och skuggorna var fina på.

hade en väldigt fin och mysig dag med aidå. det är så skönt att ha en självständig och målmedveten ung kvinna i min närhet. uppskattar kvinnor som lever efter sina egna regler.

det var det. nu ska jag färga lilla utväxten så att den är redo för bosnien.

Kommentarer
Postat av: iman

HEJ SNYGG

2010-07-06 @ 23:38:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0