jävla män

Det här är hemskt! En kvinna i Iran ska stenas till döds på grund av att hon har varit otrogen. Hon erkände otroheten efter hundra piskrapp, men tänk så har hon kanske inte ens varit otrogen men erkände bara för att bli kvitt tortyren.

har ni sett den där filmen the stoning of soraya m? den behandlar exakt det här ämnet och är en väldigt stark film. efter att ha sett den vet man nu ungefär hur det kan kännas för den som ligger för döden. jag blir så ledsen över att kvinnor hela tiden måste lida, och ledsen över att två barn nu kommer vara utan sin mamma. det är fan alltid kvinnor, alltid kvinnor som faller offer för mäns förtryck, andra män ockå, men ändå mer kvinnor.

NÄHE NU BLIR JAG FAN ARG. JAG HATAR ATT MÄN ÄR DET "STARKARE" KÖNET SOM ÄR ÖVERREPRESENTERAT I ALL POLITIK OCH STYR I PRINCIP HELA VÄRLDEN!!! jävla skithögar. vill bara samla alla jävla äckliga män i en källare, låsa in dem och slänga in en bomb genom det minsta fönstret så att alla flyger upp i luften. ORKAR FAN ITNE MED MER ONDA MÄN DÖÖÖ AS. sorry, eller nä vet ni vad, jag tänker inte ens be om ursäkt, det är fan dom som ska göra det. varje gång jag trycker upp aftonbladet så är det minst tre artiklar som handlar om män som på något vis har våldfört sig på kvinnor. tänker på alla som har förlorat en mamma, syster, moster/faster eller mormor/farmor på grund av män. hade någon gjort min mamma illa hade jag själv sett till att mejja ner denne med en k-pist.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0