du vet ingenting om mig, jag vet ingenting om dig

åh herregud vilken natt. allt var perfekt, hela kvällen. förfesten hos mig och sedan party på SP, men när jag kom hem så gick det bara utför. helt ärligt fattar jag inte ens hur jag och aida tog oss hem, hur mycket vi ranglade fram och när vi blev rädda att den där snubben skulle kidnappa oss i sin kombi.

jag kom hem iaf, och när man är hemma så känns det som att kroppen plötsligt slappnar av för att den vet att den är i trygghet. so yeah jag gick in, skulle dricka lite vatten och sekunden senare spydde jag upp den där gröna drinken i min diskho!!! allstå äcklades så fruktansvärt så jag var tvungen att skrubba den med jif (eller vad fasen det heter) just där och då. sen minns jag inte mer! vet iaf att jag vaknade upp i min säng och att min pappa ringde mig halv 10 för att kolla när jag skulle in till växjö imorrn. ba eeeeeeeeeeeh vänta lite, vad är det för dag idag och varför ska jag till växjö? han fattade att han hade väckt mig så han la på.

mmm mogen jag är ibland allstå. men fasen det var kul kväll haha så yeahhhh. det är inte ofta sånt här händer, men det händer då jag inte har ätit så mycket under dagen. vad käkade jag liksom? en halv pita till frukost och en happy meal till middag. det går inte att äta i värme.

och SP. det var så kul att träffa Mia! och de andra också! nu måste jag ringa aidå för att kolla om hon är vid liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0