bosnien

hallå, äntligen har jag tagit tag i det här och beslutat mig för att åka till bosnien, igen. jag skulle ha sommarjobbat på SP i sommar men det var en del grejer som var avgörande.

1. det finns inte lika mycket jobb som förra sommaren.
många nya anställda och därför får man inte jobba lika mycket. för mig är det värt noll om jag endast får jobba tre dagar i veckan för jag har inget speciellt att göra sen.

2. om jag ska "klara av" kalmar ett år till så måste jag nog bort från staden den här sommaren.
förra året stannade jag ju, och då kändes höst/vintern så jävla tråkig för jag var SÅ trött på kalmar. om jag ska palla vara pepp så måste jag ladda batterierna. någon annanstans.

3. min kusse N gifter sig med sin snubbe D.
jag vill faktiskt inte missa det här! hon är 24 och har sitt på det torra.

4. jag saknar det sociala livet som finns i bosnien.
och trots att min hemstad inte är the biggest one så är det fina gäng som hänger där ändå. jag vill liksom känna av det.

so yeeeeeeeeaaaaaaaah, på måndag åker vi aBd. :D

Kommentarer
Postat av: Nicole

jahaaa jaaa, så då får man inte träffa dig denna sommar heller alltså :( Om du är kvar i augusti när jag drar till Albanien får vi vinka till varann. puss på dig

2010-07-06 @ 19:40:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0