You say to me I don't talk enough, But when I do I'm a fool

jaha dear friendos. sneglar, eller rättare sagt, glor på mina naglar som inte ser så bra ut för tillfället. saknar tiden då naglar var en av mina fem skönhetsprioriteringar, då dom faktiskt alltid var välmanykerade och fina oavsett längd. jag hoppas verkligen inte att det här beror på att man nu är tillsammans med någon och inte "orkar" bry sig helt............jag vill aldrig hamna där, även om jag gör det på helgen. men det är tillåtet att ha sina sunkisdagar för att kunna uppskatta glammisdagarna.

vet inte riktigt vad som händer ikväll. kanske en lugn och fin hemmakväll.

Kommentarer
Postat av: S .

Haha, grymt fin layout på bloggen :)

2010-01-24 @ 00:20:57
URL: http://aamles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0