trög bloggning

klockan är mycket och det är dags att sova. jag sitter vid imans dator och tycker ej om hans tangenter eftersom jag stavar fel så lätt.

anywho. sista dagen i sthlm idag och imorgon flyger vi tillbaka till kalmar. jag ska pubba lite bilder från nyår också så fort jag laddat upp dom.

min förkylning är över för er som bryr er.

internet har inte varit riktigt lättillgängligt då vi bara har en sladd på tre datorer. jag har inte riktigt orka sitta vid datan heller då det har kännts lite rude att göra det istället för att hänga med imans familj.

idag gick vi på stan en stund, närmare sagt söder där jag kändisspottade nour el refai, hon var tiny och short men väldigt söt. shoppade typ ett par byxor till iman och iman shoppade en tröja till mig. jag gick back medan iman tjänade på mig. han borde bli ekonom.

igår gick vi på bio och såg sherlock holms och det var inte värt pengarna. så gå inte och se den. what else har hänt då? just det, vi var lite bejkis dagen efter nyår som var väldigt kul, men jag har kanske redan skrivit det?
jag var så jävla lång i mina 15cms klackar!!! assååååå heta var dom.

yepp thats about it, tror nog att det är dags att sova.

eller vänta, ska sno en pic från fejjan från nyårsfirandet.

hemmafest hos en av imans kompisar. har skitsvårt för min kassa hållning men det får gå för den här gången.

ute i parken där vi kollade på fyrverkerier!

tack för att ni orkar hänga på här trots bristen på blogginlägg.

Kommentarer
Postat av: J

åh men Sherlock Holmes var ju jättebra!!

2010-01-03 @ 12:06:27
Postat av: iman

eller hur!

2010-01-03 @ 12:11:56
Postat av: Ida

Hej, använder du brun utan sol? Har du det i ansiktet också isf? Och vilket märke använder du?

Tacksam för svar och din blogg är good shit, I like it! :D

2010-01-04 @ 02:24:08
Postat av: Du vet inte - TÄVLING

vad söta ni e :)

2010-01-04 @ 08:35:02
URL: http://duvetintee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0