LONDON Bejbe

AHHHHH. jag vet inte om jag är en resefebermänniska, men jag gillar att vara organiserad och veta hur jag ska göra under min resa, hur jag ska ta mig fram etc, speciellt då jag reser själv. det gör jag inte den här gången men ja.... vi låter det vara osagt. tyvärr så har det lett till lite irratation här i huset. tanken har slagit mig många gånger vad våra grannar tycker och om de hör oss.

jag hör ju t ex inte min närmaste granne alls fastän han bor med sin flickvän. å andra sidan är han väldigt tyst annars också. alltid när vi hälsar på varandra, och, det här måste jag berätta först för det är så roligt. det händer alldeles för ofta att jag träffar på han vid de mest oväntade ställen, eller när jag tänker att jag ska ta och gå en annan väg till maxi bara för att testa på att inte stöta på honom, och gissa vem som just då går förbi? just det min granne. ba har du en inbyggd gps på mig eller vad är grejen? anywho, för att komma till saken, alltid när vi hälsar så istället för att säga i normal samtalston tja, så mimar han alltid fram ett HEJ. så tyst är han! jag tror inte jag har hört honom prata någongång.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0