jag är hungrig och smutsig

HAHA hade sjukaste drömmen ever. jag kan nog helt enkelt inte riktigt släppa det här med lejonkungen. drömde att jag var på plats i london och på lejonkungen musikalen. det var en annan sal och alla satt på något vis runt scenen så  man såg allt från alla sidor.

jag var skeeetsnygg av någon anledning och satt längst fram och hade någon typ av förhållande med han som spelade Simba HAHA. jag vet inte hur det kommer sig, det bara var så. mitt i en scen så säger han att han behöver hjälp av  någon i publiken och innan någon hinner säga något vänder han sig mot mig och säger magda, you could maybe help me? och räcker fram handen och drar mig fram på scenen. det var spännande för bara han och jag visste om att vi kände varandra och ingen annan förstod hur han kunde mitt namn.

ja det var det. nu ska jag återgå till mitt lilla liv. vaknade för en timma sedan och ja. behöver jag tillägga något mer?

http://cdn.buzznet.com/assets/users16/stewieismyhomeboy/default/simba-lion-king-ii-simbas--large-msg-124530325459.jpg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0