hhhdjdhldjsdsjhdsfhj kul jag har

känner mig skapligt uttråkad. eller FEL. känner mig fylld av tristess och även fast jag skulle kunna fixa naglarna eller *valfri ytlig grej* så orkar jag inte det heller. vill egentligen lägga mig och sova så att det blir en ny dag.

imorgon ska jag ta mig till gymmet för att göra min runda stjärt ännu rundare och mina fasta bröst ännu fastare och så ska jag handla. tycker att det börjar bli dags. att äta takeaway (beståendes av lördag:thaimat, söndag: frasses hamburgare, måndag:falafelrulle) tre dagar i rad är ett fint bevis på att kylskåpet gapar tomt. blir deppig av att bara öppna den och upptäcka den lilla zucchinin som väntar på att stekas. hang out there little pal!

tre dagar i rad har jag vaknat halv fyra. inte på morgonen allstå. fick panik idag, men lugnade ner mig med att vi inte behöver vara i skolan förrän torsdag.

nähe om man nu ska ta och göra nått vettigt. typ sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0