godmorgon!

jag och iman somnade kl 6 i morse. vi låg och kollade på dokumentären om mermaid girl, ni det den lilla tjejen som föds med sammanflätade ben så att hon ser ut som en liten sjöjungfru? både jag och iman blev sjukt rörda av hennes historia, vilken liten tjej!! hon var bara 8 när dokumentären spelades in men hon pratade som att hon vore mycket äldre, och hon hade sån humor! jag och iman garvade högt asofta. iaf, iman blev fan av henne på facebook och sedan gick vi och la oss.

aida ringde och väckte oss vid halv fyra idag och sedan ringde det även på dörren. så vi gick väl upp och nu sitter jag och väntar på att iman ska komma hem med en falafelrulle.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0