resultat

okej vi kan nog konstatera att jag har vunnit.

iman kommentar: "först och främst vill jag påpeka att det inte fanns någon förutbestämd deadline till när den här tävlingen är över. med det sagt vill jag även säga att den s.k vinst magda tar ut nu i förskott är präglad av att den här tävlingen faktiskt ligger inom magdas forum som är hennes blogg. hade denna tävling legat i mitt forum kan jag garantera att sifforna hade övervägt på min sida. men det är lugnt hon kan ha den här. jag vill även passa på att tacka alla kamrater som trots att det är magdas blogg står på den rätta sidan. good times wasted."

magdas kommentar: "HAHA yes, jag visste att jag skulle vinna."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0