världens sämsta myskväll

ja det är sant. min och imans sista helg tillsammans på länge och vad gör han? han däckar i soffan. nu har vi tjafsat om det och kvällen suger eftersom vi såg ingen film. det är nog nu det börjar gå utför i ett förhållande ha ha.

nä men, sen slog det mig. sen när började mina obligatoriska mysfredagar hemma depend on a guy? fan vad cp. örfilar mig själv ett par gånger för det här är skamligt. varför ska jag behöva be och böna (ok nästan) om att han ska vakna och hänga med mig? orkar inte bry mig mer om sånt här. från och med nu så tillbringar jag varenda fredag med MIG SJÄLV oavsett om det är folk här i lägenheten eller inte.

började idag. gjorde mig fetaste fruktsalladen med mango, ananas och honungsmelon och glodde på ett avsnitt av keeping up with the kardashian, och fan vad fint det var. nästan så att man saknar singellivet då man kunde tillbringa en hel dag i sängen med mat och data. iofs, så är det väl ingen som hindrar mig nu heller, men va fan hände med att anstränga sig? nä hörrni brudar, har ALDRIG förstått mig på (även om jag har ett par sådana och försöker mig försåt på dom) tjejer som inte gillar att vara ensamma elelr att vara singlar, för det är ju fan ashärligt. man får vara exakt så ego som man vill och utan att behöva tjafsa med någon om vad man ska göra och hur och när, man har bara sitt eget huvud att tänka på och det är väl fint? när jag var singel så var det nästan det bästa med fredagar, jag gjorde mig mat, köpte glass åt mig och laddade ner någon bra film och så bäddade jag ner mig med mitt dåvarande fluffiga täcke och ba AAAHHHHHH UNDERBARA FREDAG OCH TACK FÖR ATT DU FINNS MAGDA FÖR DU ÄR FAN BÄÄÄÄÄÄÄÄSTAAAAAA BRUDEN I VÄRLDEN!!!! ja faktiskt, så tänkte jag.

nu måste jag dela mitt ego med någon annan, och jaaaaa det är asmysigt att ha förhållande men OMGDDDDDD ibland vill man bara slänga sig från den här lilla franska balkongen i sin lägenhet och landa hårt på asfalten. som typ idag, jag blev så förbannad att jag slängde halsduken på Im....(orkar inte skriva ut hans namn just nu) och drämde igen ytterdörren så jävla hårt att jag tror att en tavla föll i golvet i  lägenheten längst bort i korridorren. vilket temperament jag har ibland, får blackouts efter varje anfall typ. orkar inte ens be om ursäkt till grannarna så den får ni inte i det här blogginlägget.

lyssnar på zabranjeno pusenje och käkar på en ananasklyfta.


Kommentarer
Postat av: Nicole

stackars :( men du löste nog det hela bra! Du är en av dem bästa på att hänga me dig sj ju! Pepp!

2010-02-20 @ 12:07:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0