tröttsamt


jag är trött.

p och i har hängt och nu ska väl p gå hem. och jag ska väl få sova.

var på bio tidigare idag med kriss och aidå. vi såg farsan. den var micket bra och jag skrattade väldigt mycket. jag blundar nog lite för alla typiska blatte-porträtteringar och svenne-porträtteringar för den här gången så att jag kan njuta lite av det komiska i det hela. jag, aidå och de två grekparen framför oss var bland de som skrattade högst och mest. en av greksnubbarna såg ut som tifa. tifa verkar ha många dubbelgångare. minns första gången när jag såg han på malta. han gick på samma föreläsning som jag och nicole gick. jag var övertygad om att det var han.

jag tror jag måste sova nu faktiskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0