satc på trean just nu

joj jest danas dan bezze. vaknade vid 12 efter en mardröm. inte den typ av traditionell mardröm med knivar och mördare, utan jag befann mig utomlands med kompisar och på tågcentralen snor någon min enorma väska med allt i. jag var förkrossad och tänkte på allt jag hade förlorat. lång tid gick åt att irra runt på centralen för att hitta den, men inga spår av den. funderade på hur jag skulle kunna ersätta allt, mina skor, kläder och smink. i drömmen ropade en tjej på mig och sa magda kom hit, och då vaknade jag också. blev överlycklig när jag insåg att det bara var en dröm.

käkade frukost och har sedan dess bara degat i soffan. det är kallt och blåsigt ute och kanske orkar jag ta mig till gymmet snart. har inte ens skrivit min rättegångsartikel än och borde prioritera det, men äääääääääh orka.

joooooooj bezze. ska käka en pita för att muntra upp mig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0