packningsprocces pågår

ungefär så här känner jag inför att packa:

det här var ju jättesvårt. klockan är halv åtta och jag har inte packat något. har lagt fram lite kläder här på sängen och då har jag inte ens plockat fram hälften av allt jag ska ha med mig. det känns ändå helt okej på något sätt, borde väl vara van vid månadspacknings by this time, har lite erfarenhet från mina 14 somrar i bosnien där man tillbringade en månad i 40 graders hetta. men ändå nu ska man ha med sig koftor, tjocka strumpor, tjocka tröjor (okej nä jag ljög, har inga sådana, hatar allt som är stickat och nära inpå kroppen) men min mamma hade fiffigaste lösningen.

http://2.bp.blogspot.com/_yurCS674jNs/SpB53HsbZSI/AAAAAAAABl8/aErhQUDyS50/s400/vakuump%C3%A5sar.jpg

sista gången jag var hemma packade hon på mig två stora vakuumpåsar som jag kan packa ner mina kläder i och sedan dammsuga ut luften. och plötsligt känns inte den där koftan så tjock :D *glad tjej* *upptäcker att det får plats mer grejer nu* *hämtar en till tröja att packa ner*

okej ikväll ska jag och iman gå och se shutter island på bio. spännande. hoppas innerligt att jag inte däckar i biostolen. somnade 6 i morse och gick upp vid 12. dog lite.

Kommentarer
Postat av: Edina

Haha, bas je super tips :D Ha det så bra under praktiken nu! Huggie!

2010-02-21 @ 12:34:44
Postat av: Nicole

Hur var shuuuutter Island? vill se, vill se

2010-02-21 @ 13:20:18
Postat av: magzza

edina: Tack Dino! :)



nicole: haha, asså, den var bra men liet skum sådär, sen var publiken rätt sugig, satt ett gäng tonåringar och skrattade och snackade och sabbade lite. men jag skulle ge en 2/5, förväntade mig lite mer läskiga grejer.

2010-02-21 @ 13:26:11
URL: http://missmagzi.blogg.se/
Postat av: iman

nic: mycket bra, 4/5. scorsese gör det igen. hoppas turk/syrian/kurd/alban-gänget ovan blev kastrerade i ett liknande mentalsjukhus efteråt dock.

2010-02-21 @ 14:49:45
Postat av: Nicole

haha okey det va olika betyg ni gav :) Jag får gå å kolla själv å se vem av er som har rätt! Ha en grym resa nu Göran till Stockholmo. Syns nästa vecka wiiieeee pusssss

2010-02-21 @ 15:54:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0