mika

degar här i soffan igen. vi (jag, soraya och abbas) kollade på melodifestivalen. fasen vad jag älskade neo (melodi nr3), älskade!! älskade låten. påminde väldigt mycket om mika som jag eh...ÄLSKAR! blev också påmind om att mika ska ha konsert nu i mars här i stockholm den 18e mars. är det någon i sthm som vill gå?

asså mika, älskar låten happy ending, lipar till den. vill bara vara en pytteliten del i en stor publik och vråla till låten. JAAAAA det vill jag.

mina tillfälliga peers sitter och snackar persiska nu en stund medan jag sitter och surfar, är riktigt sömnig faktiskt. det är faktiskt rätt skönt att ibland inte fatta ett skit av ett språk, rätt avslappnande.

mika

ett konstaterande några minuter senare: överanvändning av ordet "älskar".




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0