jag och nätter

ingen solskenshistoria precis. jag ska ju upp halv sju imorgon och jag sitter uppe nu. blev precis färdig med utkastet av en relationsartikel som jag fick i uppgift att göra idag. Vi får se om det hamnar i något kommande nummer av tidningen. eh, vore ju lite kul.
eller förlåt, vore ASKUL om man säger så.

jag var ju inte på praktiken idag heller eftersom gröna linjen fortfarande var avständ, men imorgon ska det funka! så imorgon är jag på plats, om jag så ska frysa min röva av mig innan jag kommit fram. gud, fasar redan för bussriden mellan typ sju stationer som tar 1,5 timme. ska tränga mig som en idiot imorgon för att få en sittplats. asså vet inte varför men jag ser ner på alla som sitter ner medan jag står upp. känner mig automatiskt som arbetarklass som inte får sitta i bussen och då "måste" jag avsky sittsnobbarna även fast det ibland är fula fjortisar.

Kommentarer
Postat av: Nicole

Hej söt! Mitt tåg har blivit inställt imorgon. Jag kommer fredag kväll ist. Så vi får ta å catcha upp i helgen, lördga kanske? puss!

2010-02-24 @ 19:42:06
Postat av: renee

magda ja hänger inte med...har du flyttat till sthlm elller?!?!?!?!?! va gör du där =)??????puss

2010-02-25 @ 09:57:47
URL: http://reneejohansson.blogg.se/
Postat av: Nicole

sorry att jag loggade ut idag, hade besök. Men vi kan höras imorn som sagt å bestämma nåt :) puuuuuuuuuss

2010-02-26 @ 01:28:27
Postat av: Nicole

men herregud, läste precis det här http://missmagzi.blogg.se/2008/june/en-liten-ost-smog-sig-in.html#comment å blev helt sentimental. Du är så bäst!

2010-02-26 @ 01:56:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0