hemma

hemma.

FAN VAD FINTTT!! älskar min familj, dom är mitt allt. mamma fyllde 46 idag, så vi firade henne. farmor var väldigt glad över att se mig då hon inte visste att jag skulle landa i chickentown idag. alla fick londonpresenter, men mamma fick lite mer eftersom det trots allt är hennes dag idag. vi åt, skålade (jag och farmor alkofria drinkar) och sedan tillbringades resten av kvällen i trenerka i soffan med kardashian sisters. saknar att ha E! haha. saknar faktiskt också ZTV och VH1, insåg att jag har missat jättemycket musik.

Kommentarer
Postat av: Denis

Bas nam je bilo lijep taj dan! Citam ti blog,Sahin gleda utkmicu, Zlatana a Deno neki svoj program u sobi. Radio M pusta finu, staru muziku... Voli te mamcic

2010-02-14 @ 21:57:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0