big love

jag och soraya degar i soffan. hon kollar på big love och jag känner big love för hennes hårprodukter. duschade tidigare ikväll, fem dagar sen jag tvättade håret sist och ändå ser det inte megaskitigt ut, bara man inte pillar i det. jag är faktiskt lite seg och så, borde gå och sova.

men, tillbaks till mitt hår. tog min redken-oskuld ikväll. älskar att det finns dyra schampon, hårsprayer, serum och massa annat dyrt gojs på toan. i vanliga fall är min hårman ingen produktsnobb, men nu asså, vet inte om jag kan återgå till tressemme efter hårtvätten ikväll. klickade i lite leave in conditioner och fönade det torrt. smetade i lite serum i topparna och nu bara untz untz untz *HÅRPARTY* håret är studsigt och flyger efter mig när jag går, som i reklamen. ljuger ej. det är så mjukt att jag inte kan låta bli att dra fingrarna genom det. det är som silke!! vill bara att någon ska smeka mitt hår natten lång.

fick iofs en sån hårmassagegrej av mina tillfälliga-peers, ni vet den som ser ut som en visp. får rysningar varje gång jag trycker ner den i hjässan.


svårt att posa när lilla familjen satt i soffan. det här var innan mitt hår hade fattat att det hade kommit till himlen.

Kommentarer
Postat av: catpigape

jag sa ju att ni skulle connecta, haha...

2010-02-27 @ 00:54:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0