stress

ÅHHOHÅÅ, är så stressad just nu!

så mycket pill med fokusgrupperna så att jag dör av svett. kom på att jag hade satt på ugnen också så att den skulle värma lägenheten, stängde av den nyss och insåg att jag svettades pga den.

måste hinna med så mycket!!!

hade i för övrigt en väldigt kul helg. i fredags hängde jag och sofa hos aida. käkade kladdkaka, spelade band hero, min första gång, och jag är förmodligen den sista människa att testa det här. jag spelade trummor, sofa gitarr och aida sjöng. HAHA vi dog av skratt några gånger. kollade också på paranormal activity. mot slutet skrek vi i kör.

igår så spontangick vi ut, jag och aida. till palace. var hundra år sen sist, men fan vad skojigt det var! massa folk, massa bra musik hejohhå. allt var kul.

nu ska jag snabbduscha, sedan måste jag sätta igång med allt.

*sexig*

Kommentarer
Postat av: Anonym

twilight ringde, de undrar om du vill spela vampyr med tandproblem?

2010-12-05 @ 20:09:43
URL: http://copycaat.blogg.se/
Postat av: nicoo

har du snus i munnen lr!?

2010-12-06 @ 17:23:53
Postat av: magz

chirrre???

2010-12-07 @ 16:22:47
URL: http://missmagzi.blogg.se/
Postat av: mister bean

såååå trååååååååkigt att du inte bloggar så mycke längre :(

2010-12-07 @ 22:07:47
Postat av: Zerina

Faaan vad snygg! Du måste visa hur du fixar mejken. Sjukt sexigt.

2010-12-08 @ 23:27:31
Postat av: Annies

ja, kan du inte lägga upp en video där du sminkar dig? håller med om att du sminkar dig fint.

2010-12-09 @ 14:35:51
Postat av: magz

mr bean: jag skaaa blogga meeeeer. snart. haha.



zerina och annies: tack, vad gulligt av er! har jag tid (och ork) så kan jag kanske slänga upp någon bild på hur man fixar mejken.

2010-12-09 @ 23:50:52
URL: http://missmagzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0