fotograferingen

ni kanske kommer ihåg att jag var på en fotografering som fyra klasskompisar ordnade. här är några backstagebilder. jag var svinförkyld = anledningen till de aningens döda ansiktsuttrycken.


temat var nyårsafton/fest och så hände det grejer under hela den här kvällen. här sitter jag och snortar exempelvis. alldeles normal utekväll!
skoja.


här skulle jag låtsasdissa johan och han skulle försöka bjuda upp mig. haha. det var många garv här.

här skulle jag och min fotokompis låtsas anlända till festen WHEYEYEYE.

okej, nu blev det visst skitkass kvalite när jag infogade dom i bloggen. det kan bero på att dom är jättestora i originalstorlek, så när den komprimerar bilden i bloggen så blir även kvallen sämre. därför är färgerna lite "dassiga". ja ja, ni fattar grejen iaf.

alla bilderna är tagna av J. Neselrot, J Andersson, M. Vass och L. Olsson.

okej, snart börjar SATC1! sjätte gången jag ser den, och den är mycket bätter än tvåan.

Kommentarer
Postat av: bönan

schhnööööögging! jag fattar inte att någon modellargentur inte snappat upp dig ännu...heeeelt sjukt!

2010-12-11 @ 23:13:17
Postat av: Aidiiii

uuuuh! Stort like på dessa, a vidi kako te onaj gleda hahah..Super izgladas :)

2010-12-12 @ 14:50:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0