dagens mäck

det var länge sedan vi körde en dagens mäck så vi påbörjar dagen med en sådan.

okej, bilden var väl inte den bästa men den får duga.

Majsavopurjomäck
- rosta och bre smör på brödet
- skiva lite ostskivor
- gör en röra på skivad acovado, majs och gräddfil. krydda med vegeta (allkrydda)
- släng upp röran på mackan och pynta till med ett purjolöksregn!

smaklig måltid.

fyi: jag har sammanlagt 1047 bilder inne i photobooth:en. KANSKE dags att rensa. det värsta är nog att jag ändå har rensat och sparat de finaste bilderna på mig haha.

ja kära vänner. funderar på om jag ska fixa mig lite snabbt och sticka och posta min tv-box. no more oprah in 2011. har inte lust att pejja tv nu är jag ändå snart ska flytta.

imorgon åker jag dessutom hem! WÖWHÖÖÖ.

Kommentarer
Postat av: Adisa

oo ska du flytta? vart då?

2010-12-23 @ 00:21:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0