bästa ögonfransböjaren

sitter och lyssnar på haris dzinovic och känner mig lite pinsamt festlig. saknar känslan av att vara i en fullproppad bar, där alla dricker, röker och sjunger oavsett ålder. bosnier i ett nötskal om man ska vara lite generaliserande.

ijallafall. jag vet att det här låter lite för good to be true, men jag har hittat den BÄSTA ögonfransböjaren på, håll i er nu....ICA Maxi stormarknad.

köpte den egentligen av ren tur, för jag var ute och skulle hitta nya ögonfranslister till min gamla ögonfransböjare eftersom den jag hade, hade slitits ut. så efter lite rotande i maxis sminkhörna insåg jag att det inte fanns några nya lister men hittade ögonfransböjare som, förutom listen i böjare, även hade en extra list. så jag tänkte sure why not 20 spänn för två nya lister, till och med billigare än på kicks.

kom hem och skulle bara prova tången innan jag slängde den. och herregud, vet inte vart jag ska börja eftersom jag är så tacksam för att jag inte slängde den, för den här tången, är allstå den bästa jag någonsin har provat! kan det vara så att den har, av misstag, blivit utbytt mot shu uemuras tång, för det här är fan den bästa jag har provat.

inser att jag nu har upprepat mig tre gånger om att tången är den bästa.
fjärde nu.

mina fransar, vet inte vart jag ska börja här heller, för dom har fått sådan uppsving. och jag är den som har långa fransar men som aldrig lyckas behålla böjet i fransarna eftersom dom "lägger sig" efter att mascaran är på, och inte en enda, INTE-EN-ENDA, tång har lyckats med det som 20krs tången har lyckats med.

jag inser nu också att jag har skrivit ett hyllningsinlägg åt en ögonfransböjare. så stick och köp! den kommer i en halvful, rosa/vit, påseplastig förpackning och kostar 19:90.


Kommentarer
Postat av: Josefin

Hej!

Jag kan inget om ögonfransböjare. Använder man dem innan eller efter man lagt på mascara? Efter låter mer naturligt. Efter man lagt på allt smink kanske?

Hur länge håller ögonbrynen sig böjda? Jag har alltid tänkt att de "faller" tillbaka efter fem minuter, att det bara är när man står framför spegeln och böjer dem som skillnaden syns. Förresten har jag inte sett så mycket skillnad då längre. MEN! Har inte provat (mammas) på några år nu. Och inte den från Maxi heller!

Maxi har förresten en iPhone-app som verkar rolig.

2010-12-16 @ 22:47:06
URL: http://julietoscar.blogg.se/
Postat av: magz

Hej Jossan!



Haha söt du är! Allstå ögonfransböjare är det bästa sättet att snabbt "öppna upp" ögonen och den ska du helst använda innan du sätter på mascara för annars finns riken att du bryter av fransar, och det vill man inte.



För att få bästa böjet brukar jag klämma till ögonfransarna på tre ställen; närmast roten, i mitten och i toppen. Då får man verkligen den fina böjningen istället för spikraka fransar som står rakt upp.



För att tången ska vara bra ska man känna av lite motstånd när man klämmer till den och gummilisten ska vara slät utan någon märken från tången. Har man märken då är det dags att byta ut listen för att den inte ska skada fransarna.



Kolla efter tången på Maxi, den lär säkert finnas i alla Maxi-affärer. Den är riktigt bra!



2010-12-17 @ 01:11:04
URL: http://missmagzi.blogg.se/
Postat av: Mirnesaa

alltså BRAAAA där...medina käpte den där kinesiska/japanska vette shit vad den heter för lika många pund (ännu mer om ja inte minns fel , säkert 30 pund) som du la kr här i London. Hon ba yeah det är livet uuut så satt hon på restaurangen o böjde Belmas fransar mot hennes vilja hahaha.

2011-01-08 @ 19:29:52
URL: http://flat90.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0