bajstisdag

det känns totalt meningslöst att skriva inlägg om kemiska peelingar, hårmasker och andra ytligheter när det är som det är i sverige idag.

jag är uppriktigt ledsen över att en man har planerat ett terrorattentat i stockholm, jag är ledsen över det att muslimer ännu en gång måste försvara sig med att det bara är extremister och inga "riktiga" muslimer som gör så här när det bara är EN man som har ställt till det och jag är skitledsen över att rasismen är mer rumsren än någonsin.

jag måste cheer up mig själv lite.


Kommentarer
Postat av: Nichooole

Peeeeeeeeeeeeeeeeeepp min käre gam :) Det är tack vare fina mussisar som du, som världen blir lite bättre! Och lasermannen i malmö var faktsikt svensk. Det finns puckade människor inom varje folkgrupp, det tror jag de flesta vettiga människor förstår! MASSA KÄRLEK till dig min finaste vän!

2010-12-15 @ 14:56:40
Postat av: A

Joj Magda kako ne shvatas da je to sve izmisljeno? I sto ces se ti izvinjavati ikome, jel se svedi moraju izvinjavati sto je lasermannen pucao u strance? Nemoj biti blesava i zivi svoj zivot kao i uvijek.

2010-12-15 @ 15:32:09
Postat av: magz

Nichole: och det är tack vare svenskar som dig som sverige blir bäst! pussss



A: joj ajdine, sta je izmisljeno? ne izvinjavam se ja nikome vec mi je zao nilo (=ledsen) sto se uopste desilo. 2 skilda grejer.

2010-12-15 @ 16:23:48
URL: http://missmagzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0