vi invaderas väl inte??!

jätteskum grej som hände nyss. jag satt här i soffan och surfade när jag hörde ett relativt högt ljud. först trodde jag att det var någon typ av maskin som rullade förbi här på gatan, men när jag öppnade min balkongdörr så lät det så pass högt att jag trodde att det var ett flygplan som var på väg att landa här utanför. tittade ut men såg att det inte fanns något sådant utan det lät bara jävligt kusligt, som om något hade lagt sig ovanför kalmar. kusligt. och det lät rätt länge innan det dog ut så att säga.

hatar att bo själv just på grund av sådana här grejer! ingen som kan vara rädd med mig eller som kan avfärda min rädsla.

im scaaaaaaaaaaared.

Kommentarer
Postat av: Matilda

Supercool blogg!

Jag tycker man vänjer sig efter ett tag när man bott ensam :)

2010-09-01 @ 01:35:45
URL: http://claesdotter.blogg.se/
Postat av: iman

ssshhh ssshh ssshh.. såja...

2010-09-01 @ 13:47:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0