im not cocky, i just love myself biiiiitch

jahaaaaaaaaa väntar på att min aidå ska bli färdig så jag kan ta en sväng med henne på stan. jag har tyvärr varit icke anträffbar de senaste dagarna men nu känner jag att "ja det här ska nog gå bra, jag och lilla maggen kommer nog klara några timmar på stan".

förresten, känner mig nu frisk upp till 92%. mmm, inte lika bra ökning som sist, men det går trots allt framåt så vi kan hurra lite för mig (och magen).

egentligen skulle jag åkt till stockholm ikväll för att träffa min BF, vi har inte setts på 1,5 månad så tanken är väl att vi ska vara nykära nu när vi ses.
skoja.

men, och nu tänker jag vara megaytlig. åker inte för att jag inte är helt frisk, ja. MEN största orsaken är att jag har fått min PD tillbaka :((((((((((((((( gråter helvetesfloder, pallar inte med mig själv, vill begå självmord etc etc. jag har fått döfula utslag runt näsan och i skrattrynkorna och hakan och det är liksom rött, småkli:igt, och så jävla fult att jag vill flå mig själv i ansiktet. det är så konstigt det där, när huden känns helt okej och normal och inget speciellt så är jag typ inte alls ytlig, men när något sånt här händer så blir jag megaytlig och jättemedveten om mina problem. och jag hatar mig själv för det.

nä, okej försöker se det ur ett positivt perspektiv; pga den höga halten av ytlighet i hjärnan så försöker jag försöker åtminstone göra något åt det. har nu fått läkartid, men först om två veckor. allstå..........2 veckor av lidande. jag gjorde en fuling igår när jag snackade med sköterskan, så här lät det.

efter att ha redogjort för allt och allt jag visste om PD, hur jag behandlat mig själv osv:

hon: ja det är ju ett under att du har kunnat hålla det så bra med tanke på att det behandlas med antiobiotika.
jag: ok, men finns det någon läkartid imorgon då?
hon: hm, ska kolla...................det finns en först om två veckor.
jag: TVÅ VECKOR? men allstå-
hon: ja det är rätt fullspäckad schema nu efter semestern
jag: men allstå (och här var jag snabb)....jag ska till stockholm imorgon (sant) och vill verkligen ha tabletterna nu.
hon: tyvärr
jag (vädjande): allstå min kusin gifter sig nästa vecka och jag är tärna (delvis sant, jag var på min kusses bröllop i somras) och jag måste verkligen vara fin, orkar inte med att se ful ut när det är en sådan viktig dag.
hon: jag är ledsen vännen (allstå, använder sköterskor ordet "vännen", då har man sjunkit rätt lågt i hennes ögon) men det finns ingen tidigare läkartid.
jag: men-
hon: det finns ju dom som har det värre förstår du.
jag: mmmm
hon: ingen kommer att tänka på din hudutslag när det är din kusin som gifter sig (försök till medlidande)
jag (aningens besvärad): he he ok........

BUUUUUHU. får väl vara asful några dagar nu.

Kommentarer
Postat av: iman

du är snygg och du är visst nykär. ljug inte.

2010-08-18 @ 19:50:21
Postat av: magza

ljug inte.

2010-08-18 @ 21:28:45
URL: http://missmagzi.blogg.se/
Postat av: selmAAH

omg vad jobbigt magz! :(

2010-08-19 @ 02:31:30
URL: http://selmyc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0