HIHIHIHI

jag börjar äntligen, äntligen bli frisk! jag tog det som ett sundhetstecken när jag idag vaknade vid halv ett eftersom jag tidigare knappt kunnat sova. jag vaknade torr och fin utan det minsta antydan till svett.

ytterligare ett sundhetstecken är att min hunger börjar komma tillbaka. liksom, jag är hungrig igen! ibland vill man bara lära sig äta nyttigt, äta mindre portioner, äta mindre sött osv osv, men fasen allstå jag blir på riktigt orolig när jag inte känner någon hunger och när jag inte äter mycket. jag är så glad över att jag är sugen på mat och ba MMMMMMMMM ska värma upp typ allt som blev kvar från thaimiddagen igår. NU.

Kommentarer
Postat av: *

kände igen din kille fr bloggen, han jobbar typ vid, i, runt Svt i sthlm? :)

2010-08-16 @ 22:01:29
Postat av: magza

haha kul! han jobbar på sveriges radio, men det är i princip samma byggnad, så ja det stämmer :)

2010-08-16 @ 22:29:08
URL: http://missmagzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0