bebis

jag borde sammanställa en lista över hollywoods finaste bebisar. jag är typ kär i bebisar på bild, inte lika mkt i verkligheten, men på bild, jajjamensan!

okej, en bebis som tar priset är vida mcconaughey, dvs dotter till camila alves och matthew m.
allstå seriöst, det här måste fan vara en av världens sötaste bebisar, hon är så vacker, har liksom ögonbryn OCH ögonfransar vid någon månads ålder, hon har liksom hår när andra bebisar är helt kala och personlinghetslösa (okej, vad har personlinghet med hår att göra? skitsamma. kom på mig själv.).

men iaf, gulligare unge får man leta efter! säger ni nu att ni har sett gulligare så finns det inte en chans att jag tror er förrän jag får se bildbevis! och säger ni att hon inte är SÅÅÅ gullig så är ni bara cpblinda.

jag ba *bududubudibuu*, vida ba HUH?!

döööör av gullighet!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0